قیمت ظروف سفالی میناکاری در بازار | فروشگاه صنایع دستی اصفهان

ظروف سفالی یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین صنایع دستی ایرانی است. این ظروف و مخصوصا انواع میناکاری شده آن، بیشتر به عنوان دکور های تزیینی بسیار زیبا، امروزه در خانه ایرانی به فراوانی استفاده می شوند. قیمت ظروف سفالی میناکاری در بازار های سراسر کشور بسته به نوع ظرف و کیفیت ساخت و طرح آن، بسیار متفاوت است. فروشگاه صنایع دستی اصفهان یکی از اصلی ترین مراکز فروش این گونه صنایع می باشد. ما در این مطلب سعی کرده ایم، اطلاعات مفیدی را راجع به مراکز تولید و عرضه این محصول، ارائه دهیم.

قیمت ظروف سفالی میناکاری در بازار | فروشگاه صنایع دستی اصفهان

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهانصنایع دستی اصفهان، یکی از پر طرفدار ترین و مرغوب ترین صنایع دستی در زمینه تولید ظروف سفالی مینا کاری و بسیاری از صنایع دیگر می باشد.

این گونه صنایع دستی در مراکز و فروشگاه های بسیار زیادی در شهر اصفهان به فروش می رسد. همچنین این گونه صنایع در فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی اصفهان نیز به فروش می رسند.

در فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی، محصولاتی مانند قوری چینی برقی بسیار متنوع و زیبا، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها، نمایش داده می شوند.

در این گونه سایت ها اطلاعات و مشخصات محصولات، شامل جنس محصول، رنگ آن و سایز آن و حتی در بیشتر موارد تصویر محصولات؛ به همراه قیمت فروش آن، ذکر می شود.

مشتریان می توانند با مراجعه به این گونه فروشگاه های آنلاین، ظروف سفالی مرغوب را مطابق با سلیقه و نیاز خود، انتخاب نمایند.

علاوه بر این ها، بسیاری از فروشگاه های آنلاین صنایع دستی، برای جلب رضایت مشتریان خود، ارسال ریگان محصولات را انجام می دهند.

تولید کننده برتر انواع ظروف سفالی میناکاری شده

تولید کننده برتر انواع ظروف سفالی میناکاری شدهتولید ظروف میناکاری شده سفالی، در بسیاری از شهر های سراسر کشور ایران، با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود.

تولید کننده های برتر انواع ظروف سفالی میناکاری شده، با داشتن سابقه ای بسیار طولانی و تجربه ای چندین و چند ساله، در زمینه تولید انواع و اقسام ظروف سفالی میناکاری با کیفیت بالا، فعالیت می کنند.

این گونه تولید کنندگان برتر علاوه بر توجه به کیفیت محصولات تولیدی، با تکیه بر تجربیات خود؛ می کوشند نیاز بازار و هم چنین تقاضای مشتریان را بررسی کرده و با توجه به این موارد ظروف سفالی میناکاری شده ای را تولید کنند که با استقبال بیشتر مشتریان رو به رو می شوند.

علاوه بر این لازم است بدانیم که برترین تولید کنندگانی که در این حوزه فعالیت می کنند، عموما تولیدی ظروف سفالی متعلق به شهر هایی مثل اصفهان و همدان بوده که صنایع دستی بسیار معروف و مرغوبی را با بالاترین کیفیت و ظرافت و با زیبایی بسیار خیره کننده، تولید می کنند.

قیمت عمده انواع ظروف سفالی میناکاری

قیمت عمده انواع ظروف سفالی میناکاریانواع ظروف سفالی مینا کاری شده به صورت های مختلف جزیی و یا کلی، در مرکز فروش سفال به فروش می رسند.

قیمت عمده انواع ظروف سفالی میناکاری شده، به کیفیت آن و همچنین سایز ظروف و حتی قیمت خرید سفال خام بستگی زیادی دارد.

خرید ظروف میناکاری شده سفالی، به صورت عمده بیشتر توسط فروشندگان صنایع دستی و هم چنین فروشندگان گل و گیاه و سازنده های وسایل تزیینی صورت می گیرد.

برای مثال خرید عمده گلدان سفالی میناکاری شده، با زیبایی و جلوه خاصی که دارد می تواند در جلب توجه مشتریان یک گل فروشی، بسیار موثر واقع شود.

مشتریانی که به دنبال خرید عمده ظروف سفالی هستند می توانند با مراجعه به مراکز فروش این محصول، از قیمت های آن آگاه شوند.

علاوه بر آن بسیاری از سایت های اینترنتی وجود دارند که قیمت عمده انواع ظروف سفالی مینا کاری شده، را همراه با تصویر محصولاتی مانند قوری چینی حمید در اختیار مشتریان قرار می دهند.

عرضه انواع پارچ و لیوان سفالی به بازار

عرضه انواع پارچ و لیوان سفالی به بازار ظروف سفالی در انواع بسبار گوناگون و در طرح های بسیار متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

یکی از محصولاتی که با استقبال بسیار زیاد مشتریان و خصوصا علاقه مندان به صنایع دستی سفالی قرار می گیرد، انواع پارچ و لیوان های سفالی هستند.

تولید کنندگان پارچ و لیوان های سفالی، اغلب خریدار سفال خام بوده و با میناکاری روی سفال و ظروف سفالی خام، پارچ و لیوان های بسیار زیبا و با طرح های میناکاری بسیار مجذوب کننده ای، تولید کرده و به بازار فروش عرضه می کنند.

عرضه انواع پارچ و لیوان سفالی در بسیاری از شهر های کشور و به صورت های مختلفی انجام می شود.

همچنین بسیاری از مراکزی که در زمینه عرضه انواع پارچ و لیوان سفالی فعالیت دارند، برای سهولت مشتریان و همچنین جلب رضایت آن ها، سایت ها اینترنتی دارند که عرضه این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایت اینترنتی خود انجام می دهند.

بازار فروش ظروف سفالی اعلاء

بازار فروش ظروف سفالی اعلاءظروف سفالی اعلا، در مراکز فروش شهر های مختلف کشور و به خصوص شهرهای بزرگی مانند تهران و اصفهان و… دسترس بوده و معمولا بازار خوبی دارند.

بازار فروش ظروف سفالی اعلاء، یکی از بازار هایی است که همه روزه پذیرای مشتریان و علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی و ظروف سفالی می باشد.

بازار فروش این محصولات همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که ضمن دیدن انواع متنوع ظروف زیبای سفالی و لذت بردن از این صنایع دستی زیبا از قیمت این محصولات آگاهی پیدا کنند، تا بتوانند بهترین و مناسب ترین ظروف سفالی مورد نیاز خود را بامناسب ترین قیمت خریداری کنند.

علاوه بر این لازم به ذکر است که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، یکی از اصلی ترین بازار های فروش ظروف سفالی اعلاء و با کیفیت بالا سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هستند که در این حوزا فعالیت دارند و خریداران می توانند برای خرید ظرف سفالی اعلاء به این گونه سایت ها مراجعه داشته باشند.

سفارش میناکاری روی سفال

سفارش میناکاری روی سفالعلاوه بر تهیه ظروف سفالی میناکاری شده آماده، برخی از مشتریان دوست دارند مینا کاری روی سفال به سلیقه خودشان و با طرح های مد نظر خودشان انجام شود. امروزه مراکز بسیاری در سطح شهر های مختلف وجود دارند که به این خواسته مشتریان جامه عمل پوشانده است.

این مراکز با دریافت سفارشات مشتریان خود، می توانند انواع طرح های مورد علاقه مشتریان را روی ظروف سفالی و یا هر کالای سفالی، با بهترین کیفیت و ظرافت میناکاری کنند.

علاوه بر این بسیاری از افرادی که در میناکاری روی سفال مهارت  دارند، در سایت های اینترنتی، انواع سفارشات مشتریان را دریافت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن این سفارشات را آماده می کنند و به دست مشتریان می رسانند. قیمت میناکاری در این روش بسته به طرح آن متفاوت است.

مشتریان می توانند برای سفارش میناکاری رو سفال، به مراکزی که در سطح شهر محل سکونتشان قرار دارند و در زمینه میناکاری فعالیت می کنند مراجعه کنند، اما راحت ترین و سریع ترین راه سفارش از طریق سایت های اینترنتی مربوطه می باشد.

لیست قیمت ظروف سفالی میناکاری همدان

لیست قیمت ظروف سفالی میناکاری همدانقیمت ظروف سفالی میناکاری در همدان، به عوامل بسیار زیاد و متنوعی بستگی دارد.

مشتریان برای اطلاع از لیست قیمت ظروف میناکاری شده، می توانند به سایت های مختلفی که در زمینه فروش سفال میناکاری شده و همچنین مرکز ظروف میناکاری در سطح شهر مراجعه کنند.

با این حال ما در این مطلب برخی از عواملی که روی قیمت این محصولات تاثیر گذار است، را ذکر کرده ایم.

  • پیچیدگی و ظرافت طرح میناکاری شده : هرچه این طرح پیچیده تر و دشوار تر باشد طبیعتا قیمت محصول بالاتر خواهد بود.
  • مساحت مینا کاری شده : هرچه مساحت بیشتری روی ظروف میناکاری شده باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت.
  • قیمت مواد اولیه : قیمت ظروف میناکاری شده، تا حدود بسیار زیادی به قیمت مواد اولیه بستگی دارد.
  • نحوه خرید : معمولا هنگام خرید عمده و یا خرید چند محصول از یک مرکز، می توانید از فروشنده خفیف بخواهید.

مرکز خرید انواع ظروف سفالی درجه یک

مرکز خرید انواع ظروف سفالی درجه یکانواع ظروف میناکاری درجه یک، در بسیاری از مراکز خرید ظروف سفالی و تزیینی یافت می شود. مرکز خرید انواع ظروف سفالی درجه یک، مخصوصا در شهر هایی مانند اصفهان، شهر لالجین همدان و… وجود دارد.

در شهر اصفهان بازارچه صنایع دستی، یکی از مهم ترین و بزرگترین مراکز خرید انواع ظروف سفالی درجه یک و با کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت های بسیار مناسب است.

علاوه بر آن، قطب تولید میناکاری روی سفال و همچنین مرکز خرید دیگری که در زمینه عرضه انواع ظروف سفالی فعالیت می کند، شهر لالجین همدان بوده است که به مشتریان اجازه خرید عمده نیز می دهد.

مشتریانی که تمایل دارند بهترین و مرغوب ترین ظروف سفالی درجه یک را خریداری کنند می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

در بعضی از مراکز خرید انواع ظروف سفالی، عرضه این محصولات به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها انجام می شود که در کاهش قیمت محصول بسیار موثر خواهد بود.

راهنمای خرید و استفاده از ظروف سفالی میناکاری

راهنمای خرید و استفاده از ظروف سفالی میناکاریظروف سفالی یکی از بهترین و مناسب ترین ظروف، برای نگهداری برنج و حبوبات است زیرا اینگونه ظرف ها علاوه بر زیبایی و جذابیت خاصی که دارند، خاصیت نگهداری داری سرما و خنک نگهداشتن مواد غذایی را نیز دارند.

ظروف سفالی به علت قیمت مناسب تر آن ها نسبت به ظروف کریستال، چینی و یا آکروپال می توانند به عنوان ظروف دم دستی منازل ایرانی استفاده شوند.

این گونه ظروف همچنین قابلیت قرار دادن در فر و ماکروفر را دارند که از این جهت نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

نکته دیگری که هنگام خرید ظروف سفالی میناکاری باید به آن دقت داشت، این است که امروزه ظروف سفالی به دلیل میزان زیاد تقاضای مردم از آن ها، به صورت دستی و ماشینی ساخته می شوند، اگر به دنبال ظروف خاص و زیبا هستید ظروف سفالی دست ساز انتخاب مناسب تری خواهد بود.

اگر هنگام خرید ظروف سفالی، متوجه دانه های ریز سفید رنگی روی سفال لعاب نخورده شدید، از خرید آن صرف نظر کنید؛ زیرا این دانه ها پس چندبار شستوشو شکفته شده و باعث از هم پاشیدن ظرف می شود.

همچنین اگر ترک هایی در ظروف سفالی وجود داشته باشد معمولا در این ترک ها مواد غذایی تجمع پیدا کرده که باید از غذای داخل آن با احتیاط استفاده کرد.

مشخصات انواع ظروف میناکاری اصل

مشخصات انواع ظروف میناکاری اصلمتاسفانه انواع ظروف میناکاری شده نیز مانند دیگر محصولات دارای نمونه های تقلبی و نامرغوبی در بازار می باشد.

توانایی تشخیص ظروف میناکاری شده اصلی و مرغوب با جنس تقلبی و نامرغوب برای هر فردی که قصد انجام یک خرید با کیفیت را دارد لازم و ضروری است.

ما در زیر به برخی از نکاتی که به شما در تشخیص ظروف بدون کیفیت از ظروف میناکاری با کیفیت بالا، اشاره خواهیم کرد.

  • سطح ظروف مینا کاری شده با کیفیت، یکنواخت بوده و برجستگی و یا زائده اضافی، ندارند.
  • لبه زیر ساخت این ظروف، نباید تیز و برنده باشند.
  • در لعاب مینا نباید هیچ گونه، ترک، پوسته، سوراخ و زبری و … باشد.
  • سطح ظروف مینا کاری شده دارای درخشندگی و شفافیت کافی باشد.
  • پشت ظرف عاری از هر گونه ترک خوردگی باشد.
  • نقش های بکار رفته در نقاشی و تزیین ظرف باید اصالت ایرانی داشته باشد.

توزیع عمده ظروف سفالی در سراسر کشور

توزیع عمده ظروف سفالی در سراسر کشورتوزیع عمده و فروش ظروف میناکاری شده سفالی در سراسر کشور ایران انجام می شود.

بسیاری از تولید کنندگان ظروف سفالی، در راستای حمایت از صنایع دستی ایرانی و همچنین بهینه سازی کالاهای تولیدی و افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مصرف کنندگان، پس از تولید ظروف سفالی؛ با بالا ترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت این صنایع تولید شده را در بازار، به صورت عمده توزیع می کنند.

علاوه بر این؛ شرکت های توریع کننده این محصولات، در سایت های اینترنتی خود امکان خرید انواع و اقسام محصولات از جمله ظروف تزیینی سفالی و… را برای مشتریان فراهم کرده اند.

شرکت های توزیع کننده عمده ظروف سفالی، این محصولات را از تولید کنندگان مختلف در سراسر کشور به فروشگاه ها و مراکز فروش سطح شهر های گوناگون پخش کرده و در معرض فروش قرار می دهند.

صادرات بهترین ظروف سفالی همدان

صادرات بهترین ظروف سفالی همدانصنایع دستی ایرانی و به خصوص سفال های دست ساز همدان، یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در این حوزه بوده که به همین علت، صادرات آن به کشور های دیگر بسیار پر رونق می باشد.

صنایع دستی سفالی همدان، علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان ایرانی، به یک منبع درآمد پایدار برای کشور ایران تبدیل شده است و همچنین به ارز آوری برای کشور کمک شایانی کرده است، زیرا استقبال مردم از این صنایع دستی همیشه وجود داشته و همواره برای کشور سود آور خواهد بود.

امروزه صادرات بهترین ظروف سفالی همدان با بالاترین کیفیت، به کشور هایی مانند عراق، آلمان، اردن و … به فراوانی صورت می گیرد.

بر همه تولید کنندگان صنایع دستی سفالی لازم است که برای توسعه بازار های صادراتی و افزایش تناژ صادراتی به کشور های هدف، در تولید بهترین و با کیفیت ترین ظروف سفالی تلاش کنند، زیرا محصولی ارزش صادرات دارد که در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما